Terima Kasih Awak

eerrr...

Friday, April 30, 2010

fyzabal: bad flu

aku kene flu!
ni sume sebab bulu kucing gemok aku 2.. abis melekat kat baju aku.. n hama die masuk kat idung aku.. waaa~!!
ni la kucing gemok aku..
name: chot@ chot ngot ngot @ kucing gemok umur: 10 bulan ( rase nye la) berat : before this 7kg.. after few days, drop to 5kg.. sebab berat turun: bapak aku salah beli makanan.. setia pada 'royal canin' die.. sebab berat naik : setiap kali org pegi dapur, die pun ikot skali g dapur makan.. lepas mkn, tido.. lepas bangun,g dapur makan ag.. ( rutin harian) makanan favourite : biskut royal canin( biskut kucing la).. telur pindang ( telur rebus biase xnak).. coklat ( akak aku ckp).. ice cream( akak aku ckp : rase nye kot)
hobi masa lapang : tido n tngkap lipas( lipas kat rumh aku mkin berkurangan) cita-cita : berimpian untuk keluar jalan2 tanpa rase takot dengan kerete ngn moto.. kelemahan : xsuke org pegang perot die.. sebab banyak lemak n babat.. haha
sekian; tentang kucing gemok aku
tuan kucing gemok; fyzabal

0 Orang berkata:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...