Terima Kasih Awak

eerrr...

Saturday, March 5, 2011

sawang bersepah

lame nye blog ni x diupdate..
da berhabuk giler da..
bersawang da n labah2 da beranak bercucu da kot..
haha
hey! hey!
lame kn blog ni mnyepi je..
coz kitorang bz ngn assignment n test yg turun mcm hujan
+ wifiutm yg giler mereng..
tensen kot bilik aku xdpt wireless coz bilik depan sume da rampas line..
aku yg kat bilik ni maki hamun wifiutm ni ari2..
pukul 3-7 pg baru laa line laju kat bilik aku..
sbb nye budak2 yg amik line aku da tido..
tp sape yg sanggup bangon pkul 3pg semate2 nak on9?
aku laa 2!! haha
wat assignment dowh!
2 yg seminggu jd insomnia kejap last week..
next week kompom aku jd insomnia balek..
test management accounting + assgnment law submit next week +
assingmnent english + impromptu speech BC = insomnia..
pe lg ek? lupe lak de assgnment pe lg..
p/s : skrang ni ari2 dgr lagu insomnia by craig david.. best woo!! even lagu ni da berape ratus tahun yg lepas. LOL!!
jakun gune photoscape.. cantek x aku edit? haha
perasan!

0 Orang berkata:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...