Terima Kasih Awak

eerrr...

Monday, April 4, 2011

malam cahaya srikandi

hey.. hey.. hey...
semalam, kitorang ade dinner kolej 9 dekat tasik ilmu utm,, style noxx buat kat tasik.. romantik gitu~ tahun lepas pun dinner kolej ni buat kat tasik jugak.. xtau laa nape diorang ni suke buat kat tasik.. haha ok,, event ni start pukul 8.30pm n TNC pun sampai awal seh,, dia sampai sama dengan kitorang,, tepat pukul 8.30pm.. selalunya kan VIP datang lambat,, n salute laa kat TNC sebab datang awal.. hahaha n pelik kot,, memula TNC da sampai pastu tetibe nampak dia tengah naik konvoi skuter,, bila masa entah dia naik skuter tu.. pelik aku..
n hanya kitorang 5 orang je yang pegi dinner tu.. sebab mimi dengan farahin dalam bas balik utm semula sebab dorang balik rumah.. n nad still dekat rumah lagi.. soo kitorang je laa yang ade..
n kat tasik tu sangat gelap,, sampai nak makan pun x nampak makanan.. pengarah dia, Azura cakap laa kat kitorang tetiba time setting kan tempat,, lampu tetiba short.. cian dorang nak kena pikir cara,, last2 dorang letak candle setiap 1 meja.. terus jadi candle light dinner you~ kau ade? hahahaha.. bebudak lain pakai simple je,, aku rase kitorang yang sangat vogue gituw~ tapi tetap xmenang jadi queen.. we all makan nasi pe ntah,, rase nasi minyak kot tapi macam xade rase nasi minyak pun.. whatever laa.. n aku suka bubur barli ( dayah cakap) dia! sangat sedap.. first time aku makan.. hahahaha jakun kejap..
balik je,, kitorang ade sesi fotoshoot dekat sebelah bilik aku je,, xmampu nak pegi fotoshoot kat studio.. hahaha.. n jurugambar yang sangat professional nya,, kitorang laa.. sebab sangat "professional" laa banyak gambar jadi blurr.. nak tengok x? xnak tengok xpe.. tapi korang tetap kena tengok jugak.. rugi x tengok.. aku laa model utama die.. hahaha aku memang suka perasan ok.. hobi aku tu.. first time a'ah n zai pakai kasut tinggi gila! haha suka aku... zai da sama tinggi dengan a'ah da.. aku je yang nampak pendek sikit sebab boot aku x tinggi pun.. sob sob sob~ :(
k2,, banyak gila gambar kitorang ni.. tengok laa ye kalau korang tengah bosan2 tu,, hehe x bosan pun korang tetap kena tengok jugak tau.. semua gambar x sempat nak edit.. sebab banyak sangat gambar.. malas ok!
yuna versi dayah~
a'ah yang lari dari tema dinner.. haha
kitorang berpurdah! aku purdah jenis silk diperbuat daripada rambut yang rosak! hahaha
with azura,, our pengarah dinner ni..
bear a'ah yang besar.. lupe pulak aku nama die... sorry a'ah.. hehehe ni la jenis bear yang dia nak jual tu.. besar gedabak kn?
shuuu~ senyap2.. tengah skodeng kucing berak kapur.. hahahaha propa!
haha u know what,, first time nampak a'ah pakai skirt n ayu gila! ayu kan? nak ngorat, pegi jumpa umi kitorang dulu.. :)
i like this picture!! memang bajet hot!! tapi memang hot laa.. tapi lantai je yang x lawa.. aishhh buat slack je..
kecik gila peha dayah.. aku jeles woo! 2x ganda aku punya peha.. :(
dayah macam yuna laa seh!!! aku suka!! tapi dia selalu cakap dia gemuk.. gemuk ke?? kurus je aku tengok.. aku lagi gemuk kot! aishhhh~~
tinggi beb kasut tu.. 4-5inchi kot.. first time zai pakai.. hahaha
muka zai yang innocent.. sape nak ngorat bole laa mintak number ea.. hahaha no way nak ngorat umi kitorang!
i love my boot sangat-sangat!! boot ni aku beli kat city square harga asal die RM 90 or RM100 lebih kot.. x ingat la harga dia berapa tapi ada diskaun beb.. aku dapat RM 80 lebih.. i want more boot! tapi boy aku xbagi aku pakai boot.. dia cakap,, orang gemuk xlawa pakai boot yang sampai betis tu.. WTFish!!
haha ni laa tempat fotoshoot kitorang.. nampak rak kasut sekali tau.. aku berlagak jadi model hot and a'ah berlagak jadi fotographer yang professional..
.
.
.
.
.
.
ni laa hasil gamba dari fotographer prof kite,, a'ah.. aah cakap gambar blur salah satu teknik die.. propa laa kan~~ hahaha
bajet model yang hot semua..
aku nampak pendek arr.. cis!
zai ayu or buat2 ayu?? hahaha
suka gamba ni.. macam ade style.. tapi aah slack arhh.. apasal ko gerak huh?! ni nak marah ni.. hahaha sebab aku laa fotographer die.. cun kan aku amik..
haha tengok mate zai.. seram x? kalau x seram,, buat2 seram tau! hahaha
port kat sini je lightning die cantik.. tempat lain,, gelap gelita.. haha tipu je..
aku suka gambar ni sebab aku nampak cun macam tiz zaqiah gitu! haha perasan lagi..
last skali asik letak gambar aku je.. haha sukati aku la.. boy aku cakap muke aku macam tiz zaqiah.. haha same ke? aku tau tu propa je lebih.. huh!
xoxo,,
fyza

0 Orang berkata:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...