Terima Kasih Awak

eerrr...

Tuesday, May 17, 2011

makan cokelat hari2 memang seronok, lagi2 yg free, tapi bila berat badan naik tu yg tak seronok. :(

assalamualaikum. morning semua!! ceh2, kemain hepi aku sekarang ni. macam2 aktiviti aku dok buat kat rumah. memang tak pernah dok diam. tapi yg paling seronok, ialah dapat tido lame2 tanpa gangguan sesiapa, kecuali nyamuk durjana. ggrr~ biasalah, kampung aku kan banyak hutan, nyamuk tu memang dah jadi kawan dari kecik. tapi ni jenis kawan yg makan kawan. cis! sekarang ni, dah duduk rumah nafsu nak makan tu, tinggi melambung kemain lagi. kalah saham kat BSKL tu tau. tapi masak makanan yg mak masak je lah. nak masak sendiri memang pemalas. hari itu, aku jenjalan p econsave. cari barang adik aku lagi. apa lagi yang tak cukup, aku pon tak tau lah. biasalah pompuan kan. maka, aku menggunakan peluang yang ada menyeru adik aku agar belanja aku cokelat. hehe jahat bukan? apa aku kusah. lalala~ maka, dapatlah aku benda alah ni. tadaa~ kemain lagi aku melantak. tak toleh kiri kanan. yela orang belanja kan. aku siap pesan 'thanks sa. kalau kau belanja akak cokelat ni hari2 pon tak pe sa. sedap tau. lagi2 mase dia cair dalam mulut. peh. terasa nikmatnya tau.' tapi kan, bila fikir balik, tak payah la beli hari2, kang aku asek makan. bila dah asek makan cokelat yang banyak kalori ni, mau mencanak-canak naik sampai 70-80kg aku nanti. buruk bebeno la. dah macam gajah pon ada nanti. dah lah nak bersenam kemain susah. nanti aku dok membebel sensorang lemak dah timbul2 lah, baju tak muat lah. mak aku memang malas nak melayan. ggrr~ dah melepas nak makan cokelat free hari2. nak kurus punya pasal. :(

6 Orang berkata:

Mohd Hazwan said... [Reply]

boleh gemuk erk makan coklat
apa kata tukar coklat dengan nasik
tak payah makan nasik tapi makan cokat je hari-hari ok tak

Unknown said... [Reply]

wah best kena belanja makan coklat lagi..

Entri Terbaru > Ketiak Wanita Idaman Lelaki

kAmi dAn mEreKa said... [Reply]

hazwan 17 : boleh lah. baiklah kite makan nasi lauk telur goreng dari makan cokelat hari2, kalau setakat secebis dua tak pe lagi, kalau satu paket tu nak abeskan, mmg bam bam lah jadi nya, haha

kAmi dAn mEreKa said... [Reply]

tgah tunggu sape nak blanje kite lagi ni, hehe :)

Ceiler Mun said... [Reply]

nak coklet free gak! biar la gemok pon. janji dapat makan coklet. hehe.

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said... [Reply]

biar gemok.. janji kepuasan makan coklat tu ada... kalau setakat makn 2 3 ketol jerk ape barang kn :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...