Terima Kasih Awak

eerrr...

Thursday, September 15, 2011

empatplohsembilan hari lamanya

assalamualaikum. ;)


hampir empatplohsembilan hari blog terchenta ini tak berpenghuni. entah ke mana hilangnya panglima2 gagah lagi perkasa menghilangkan diri. mungkin sibuk menyiapkan persiapan raya tempoh hari atau pun menyiapkan bendera untuk di kibarkan sempena kempen kibarkan jalur gemilng barangkali.


walaupun sudah tidak berhapdate hampir empatplohsembilan hari, namun bilangan ahli di kolum follower masih bertambah walaupun tidak lah semegah mana. terima kasih tak terhingga ye kawan2. ;)


bukan itu sahaja, encik nuffnang turut tidak meminggirkan kami berlapan ini dengan sentiasa memberikan kempen2 biasa untuk di siarkan di blog ini. walaupun, bukan BE yang bertandang, namun itu sudah cukup menggembirakan.


maaf tak terhingga jika ada reader(s) yang tertunggu kehadiran cerita2 baru. ada komitmen yang lebih penting perlu di dahulukan seperti membuat kuih semprit di hari raya, mengambil upah menjahit baju demi sesuap nasi, menjaga anak saudara yang nakal, bertemu kekasih yang jauh di perantauan dan mengecat rumah sempena hari kemerdekaan malaysia.


sekian.


p/s : selamat hari malaysia yo. mendeka! mendeka!

2 Orang berkata:

sueMUNCET said... [Reply]

hye..
suemuncet .buat contest lagi..
sila join kalau berminat..

http://suemuncet.blogspot.com/2011/09/contest-bergaya-dengan-baju-rayaku-dari.html

AjeyyKhalid said... [Reply]

Assalamualaikum .. lama sungguh Ajeyy tidak berblog .. update pun dah lama .. blogwalking blog sahabat2 pun dah lama x buat ..

hehe, jom baca dan komen 2 entry latest dari Ajeyy :

http://ajeyyrawk.blogspot.com/2011/09/diari-hari-raya-aidilfitri-2011.html


http://ajeyyrawk.blogspot.com/2011/09/nikon-get-together-at-kota-bharu.html


have a nice day gengs :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...