Terima Kasih Awak

eerrr...

Saturday, January 1, 2011

aku dan kaya

assalamualaikum. :p today is saturday. so, lets enjoy. haha bukan itu ye sebenarnya. memandangkan hari ini merupakan hari pertama bagi tahun 2011, maka aku telah menanam azam yang utama untuk tahun ini.
aku nak jadi kaya.
amin. moga Allah perkenankan azam aku. dengan usaha dan tawakal yang berpanjangan, aku pasti dapat mencapainya. insyaAllah. hehe tapi, macam tercapai je kan azam aku tu. haha. tak kisah lah janji aku berazam kan. nanti aku boleh tolong orang susah. moga aku tak lupa daratan bila da kaya nanti. kalau tak tercapai sekarang pon, mungkin 5 tahun akan datang. hehe. tak sabar pulak kan. siapa tak suka kaya kan. macam2 boleh dapat kalau kaya. tapi, kadang2, bila da kaya pon, masih ada kekurangan. mungkin kasih sayang. tak mahu lah jadi macam tu. kalau boleh, bila da kaya nanti, aku nak balas jasa mak abah. :) bagus anak aku ni. kata mak dan abah. sejuk perut mak mengandungkan kau kak. ish, nak kaya bukan senang ni, banyak plan nak kena wat. tak pe, tu nanti2 lah fikir. yang penting azam tu. haha
haha. aku kaya!!

0 Orang berkata:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...