Terima Kasih Awak

eerrr...

Tuesday, November 16, 2010

Why should it b my number???

Tadi... ade org call ak... tp no xkenal la yg call...
ak pon btul2 kn suare,,, then trus angkat call die...
iyela mane tau ntah2 kwn2 or family ke da tukar no kn...
or ade mamat encem nak berkenalan ke... hehe
aku: hello~ (ngan penuh lembut n sopan)
miss ntah sape2: hello, hello!!! (kuat gilerr seyh... die igt aku pekak ke hape)
aku: hello (dr td dok men hello je ngan minah ni)
miss ntah sape2: eh knape suare pompuan??? (cik kak sy kn pompuan... adoi~ kang sy buat suare jantan terkezut lak minah nih... kehkehkeh...)
aku: err... ni sape ye (msh control lembut n ayu)
miss ntah sape2: nak ckp ngan xxxx (name lelaki la)
aku: ooh... awk slh no la... (suare da mls nak lyn)
miss ntah sape2:EHH!!! cane lak leh slh no ni... (aik?? die yg slh no die tanye ak lak... haihh x fhm ak)... pastu die trus matikan call...
sbenarnye aku nak ckp camni "amoi~ lu slh no kn,,, lu pk la sendiri,,, haiyaa" haha... tp x sempat lak...
haa~ korang semua mesti pernah lalui situasi2 cemas camni kan... hehe
ni la yg ak bengang ni,,, skrg ni ramai btul org dok msg2 n call2 aku...
famous gitu... hoho... xde makne nye...
leceh la bile jdk camni... semua org yg dok msg2 n call ni....
diorg ni da salah sbenarnye... salah no....
da x pasal2 ade org mintak aku topup la...
ade yg hr tu wish ak congratz sbb dpt anak la...
ade yg wish epy mothers day lg kat aku.... adeh~
aku mude lg kot... bile mase aku ade anak lak ni??? huhu
ni ok lg... no lame aku lg trok... ade ahlong cali wa... seram seyh...
muke aku ade muke suke pinjam duet Ahlong ke???
duet along abg aku pon aku x pinjam taw... haha
mslhnye skrg aku malas la bile jdk camni nnt aku msti nak tukar no...
iyelah demi keamanan hidup aku....
tp...... nt leceh kot nak forward no baru kat sume org....
especially kat kwn2 lame....
so.... sbenarnye aku saje je nak mrepek, merapek, krepek kat cni... haha
slh2 no ni biase la kn... sape xpernah kena....
slagi ahlong x crk korg,,, korg xyah rsau erk... cool je...
lau dpt msg dr ahlong... cpt2 tuka no tau....
lau angah, ude, achik yg msg xper.... xyah glabah dulu... hehe.. (^^)
dr: miss 017234 tekan2 x dpt... kehkehkeh (da mcm nenek kebayan gelak je bunyi nyer)

1 Orang berkata:

kAmi dAn mEreKa said... [Reply]

ni mesti as kn??hikhik cian ko,,
-Gv-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...