Terima Kasih Awak

eerrr...

Tuesday, February 15, 2011

overnight at mcD

~14/2/2011 ~ mcD tmn U ~ 10 pm - 6am ~ dating with incik I overnight with my incik I hehe.. saje je ngade2 nak overnight coz esok cuti.. soo melepak semlman.. org mcD ni pun da bosan kot tgk kitorang ni.. asik beli mknan je,, pastu tgk muvie ketawa mcm org giler.. n asik ulang alik g toilet jee coz sejuk giler bhai~!! n, n, cian budak meja sebelah ni ngah study.. xleh concentrate die.. hehehe dr td i ngn Mr I tgk family outing jee then ber webby.. sedar2 je da pkul 4 pg daa.. saket perot seh ketawa byk sgt.. haha ok,, bdn lemau giler seh.. ngantok giler.. tp blom pkul 6 pg lg,, xleh msuk utm.. huhu oh yeah~~ td i beli happy meal! coz mau patong doraemon.. tp da abs stock! so dpt adek doraemon je.. dorami.. n die bole pusing2!! huaa jakun! jakun! sbb die gune magnet woo.. hahaha webbie with incik I.. syg awak tau!!

0 Orang berkata:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...