Terima Kasih Awak

eerrr...

Wednesday, December 8, 2010

impossible but possible

ok..
smlm pegi bayar my maxis beruk-band kat danga bay with my mum..
then, abah order la die punye vietnam's noodle kat secret recipe..
so SR yg dekat of coz la kat danga street mall..
sampai2 je kat danga street mall 2 me n mum pelik..
apsal kedai ni byk tutup je?
xkan maal hijrah pun cuti kot..
tp masuk jugak sbb nmpak SR still bukak ag..
my mum pegi order abah nye noodles n me pegi kat kedai kasut fabiano ricco yg still bukak ag..
then my mum tnye la org SR 2 nape byk sgt kedai tutup ni..
org 2 ckp sbb street mall ni nak tutup da..
nak roboh sbb de org nak buat banglo..
xtau betol ke x.. hehehe
ok.. me from kedai kasut 2 lari to my mum sbb nak kasut! nak kasut!
u know what,, the shoes only RM 10!!
sbb nak abs kn stock sume..
so die jual murah gile tahap gaban..
memula i aim heels gladiator 4 inchi ni..
tp sbb die ckp 50% less kn..
xpe la..
lupe kn je la..
then pegi kat tmpat yg 10 inggit..
me n mum pegang same shoes n same color..
its pink heels!! hahaha
only RM10 from RM59 i think...
then, xpe la.. mengalah je la ngn mak..
xkn nak beli kasut same kot..
hahaha then, i amik blue wedges n harge die RM20 from RM69..
after je bayar..
my mum shout my name...
die tunjuk kat tmpat yg kasut sume harge RM10 tu..
oh my! oh my!
its the gladiator heels that i want it just now!
hahaha
i try the size n it fit!
ok i used my own money n buy!!
xpikir pape pun..
org kedai 2 ckp harge asal die RM 129..
n i got only RM 10..
sape yg xnak weh~!!
sgt sgt berbaloi..
ok kedai 2 sume tutup 15/12/2010..
nak ajk mimi pegi la arini..
hehe nak borong sume kasut lagi!!
this time i want buy flat shoes..
since i only got 1 flat shoes dr matrix punye yg da koyak cikit sbb buat show menari aritu..
n all my shoes are high heels..
haha
my mum bising i punye heels da byk..
bkn nye pakai sgt pun..
huhuhu
then me n mum pegi tutti fruity..
its ice cream yogurt self service..
kite amik ice cream sendri n perase yg kite nak..
n i amik sume perase except chocolate since i hate chocolate ice cream..
my mum bising nape x amik chocolate flavor..
hahaha
n added topping 2 sume harge die hambik ko..
RM 19.60.. hehehe sorry mum..
100g for RM 5.30 i think..
mahal gilak juz for the ice cream..
baek beli topap je..
hahahaha
fyzabal
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...