Terima Kasih Awak

eerrr...

Tuesday, April 19, 2011

aku vs lipas [2011] 1 KDM 1

haha apasal tajuk entry aku ni macam case mahkamah? penangan subject company law laa ni.. biase laa da nak final exam da..
petang tadi time aku tengah syok2 main game kan,, tetibe aku perasan macam ade bende hitam bergerak.. pastu aku tengok la kat dinding,, rupenye ade LIPAS!! OMGay!! mahkluk yang aku paling takut + ngeri= geli dalam dunia ni.. terus aku lompat dari katil.. n lipas tu lari belakang meja aku.. n aku cari surat khabar n gulung2... time tu jugak la bf aku call.. fuh! leh laa aku ngadu kat die.. pastu aku cari2 laa lipas tu kat bawah meja n ketuk2 meja tu.. sekali aku nampak lipas kat span basuh pinggan aku.. terus aku jerit + lompat macam orang kene histeria.. da la tingkap bilik aku terbukak.. 1 kolej 9 kot dengar aku jerit..
bf aku dok ketawa kan aku je.. bukan nye nak tolong bunuhkan lipas tu.. aku da nangis2 da kat die.. sampai nangis dowh.. gile laa penakut aku.. pastu bf aku suruh laa aku bunuh je guna paper tu.. aku nak bunuh?? oh tidak!! xberani aku nak g dekat2 kat lipas tu.. kalau xde spray,, jangan harap laa.. then bf aku da bising2 da.. aku try laa pukul dekat span tu,, skali lipas tu melompat n lari kat raket squash aku.. memang aku jerit lagi kuat laa.. makin laa aku nangis melalak2.. aishhh... bf aku cakap aku bukan perempuan.. die cakap aku ni PONDAN!! takut macam pondan.. HELLO!! i perempuan tulen OK..
pastu lipas tu lari kat bawah katil aku pulak.. aku nangis lagi.. sebab x dapat pukul lipas tu memang macam pondan betul laa.. hahaha pastu cari2 bawah katil,, panik jap sebab lipas tu hilang,, nangis lagi.. pastu bf aku da malas nak layan da,, terus off call.. hampeh tol! die cakap selagi x bunuh lipas tu,, selagi tu jangan kol die.. uwaa!! aku nangis lagi.. pastu aku terus kan lagi perang aku dengan lipas tu... aku cari2 laa die..
tetibe je,, lipas tu lalu kat bawah kaki aku.. terus aku lompat and jerit lagi kuat,, macam pondan daa.. pelagi,, terus aku nangis kuat2 laa.. n 1 badan aku da mengigil daa.. teruk nye aku ni.. pastu aku amik penyapu kat mimi n acah2 lipas tu n PANG!! lenyek da lipas tu kena hentak dengan penyapu.. YES!! akhir nye mati jugak ko lipas.. pastu baru laa kol bf aku.. dalam kol tu die asik ketawa kan aku je.. aku ni da la tengah mengigil 1 badan,, n die bole ketawa kan.. choyy!!
p/s: sorry ye sape2 yang duduk kat kolej 9 yang tengah sedap2 buat air liur basi terbangun sebab 3x aku menjerit macam orang kene histeria.. hehehe
pinjam jap topi bf aku
vs
my enemy 4ever
k tu je,, bye!

6 Orang berkata:

tqahmisdar said... [Reply]

haha.. banned lipas!! geli2..

mommychaa said... [Reply]

Hi awak. Sile datang dan follow kite tau!
I oledi follow u….=)
Between nice entry dan nice giler this belog!
http://sharemyloves.blogspot.com/

PinKy MoMMa said... [Reply]

ahahahahaha nsb baik cik pas..
kalau cik kus ;p
pengsannn~

Izyan Masri said... [Reply]

MEYH SINI LIPAS TU.NAK PIANG SIKIT XD

awEEN said... [Reply]

hahaa..same la dengan housemate ku ini..hehe...kalau pasal cicak relax je die..ce sua lipas..confirm demam trus pastu..eh. ni de 1 rumors mengatakan lipas suke kacau org yang takut sgt2 dgn die..jage-jage cik salmah hehehee..

kAmi dAn mEreKa said... [Reply]

kite bako! kite bako lipas! haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...