Terima Kasih Awak

eerrr...

Wednesday, April 27, 2011

my life's story blog first giveaway !

assalamualaikum. peh, jawab soklan uhb 2422 tadi memakan masa betol lah. serabut otak nak cari idea. pasal procrastination tu. ayat nampak macam bombastik kan. aku tengok orang lain rilek je jawab. komfem2 dapat A lah dorang tu. aku? B ntah lepas ntah tak. entah pape je lah yg aku jawab. jangan result merudum dah lah. memang aku kukus kertas soklan tu nanti. ggrr~ untuk calm down kan otak serabut, maka jalan penyelesaiannya, aku join lah GA dari kak MY ni. cik sailormon comel a.k.a bella yg tag. kak my ni nak p vietnam, tapi mau kasi key chain je. beli la baju ke, beg tangan ke, patung ukir2 ke. barulah nampak obersi punya hadiah kan. alah, bukan selalu pon kan dapat hadiah obersi ni. *demand lah kau ni* hehe siapa nak tau lagi, tekan kuat2 kat sini. eh, kite dah follow dah. baru je. hehe =) nak ajak anyss n farah, sekian.

1 Orang berkata:

PinKy MoMMa said... [Reply]

header dia comel ;)

all da best ya adik..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...