Terima Kasih Awak

eerrr...

Friday, April 22, 2011

entry untuk dayah,,

dayah,,
dayah,,
dayah,,
sian kat k0 sur0h aku buatkan d0odle untuk k0 semlm tapi aku x layan,,
g0men!
s0, hari ni lepas je aku b0san tgk cerite SECRET GARDEN 3 epis0des straight,,
aku amek keputusan buatkan doodle untuk k0,,
[tgk cerite mestilah kena ade iklan kn,,]
kirenye entry ni lebeih krg untuk k0 la,,
amacam?
0keh x?
x cute ke?
0wh,,yg semalam mase k0 sur0 aku buatkn d0odle tu aku tak nak sebab2nye:-
i) even aku suke lukis2 ni [walaupun x cantik] tapi aku xde mo0d
ii) untuk melukis,,aku perlukan m0od
iii)m0od akan memberikan idea ape yg akan aku lukis
iv)bile ade idea barulah ape yg aku imagine tu berjalan seperti yg dirncg
v)0ne m0re thing,,last skali k0t,,kalau aku tensi0n je barulah aku ade m0od nak lukis,,
[ni tensi0n sebab tgk certie k0rea ni,,huhu]
s0, kalau2 k0 tgk aku tensi0n barulah k0 b0leh sur0h aku dd0odle2 ni,,
bukan mase aku b0san,,
aku ulang,,
BUKAN MASE AKU BOSAN!
perasan tak yg gambar tu pelik?
[wei k0 tak taw ke penat ujung jari aku nak lukis minatang ni kat lap t0p,,next time belikan aku sketch book,,baru aku lukis bebyk untuk k0]
eshhh,,susah t0l lukis dgn bantuan t0uch pad kat lappy ni,,huh!
meh sini aku listkan kepincangan yg ade kat d0odle 2 yg k0mpem2 b0leh mendtgkn kemrhan cekgu seni aku mase f0rm 5,,s0wi ek pn fatimah!
i)aku rase sume d0odle cute2,,tapi yg ni,,huuuuu~~~[bunyi angin]
ii)x seswai bt0l ble pakai dari ujung rmbut smpy kaki kaler merah je,,x k0ntras,,
iii)tgn tu mang sengaje ltk blkg sebab mls nak lukis jari,,C0MPLICATED!
iv)cekgu aku x ajar lukis pokok macam tu p0n,,esh3,,
v)eeeiii,,byk sgt la x el0knye,,mls la nk type,,crik sendrik 0keh!
s0, dayah k0 kena menghargai usaha aku yg da bazirkan hampir setengah jam mase berp0ye2 aku untuk wat minatang ni,,
ENJ0Y IT!

5 Orang berkata:

Ayuni said... [Reply]

hikhik, menarik....

kAmi dAn mEreKa said... [Reply]

Ayuni:tq,,tp pe yg menarik?

Rad Zuan said... [Reply]

chill~
tak menarik pun kira oklah ue~
haha~
kim salam cikgu seni fom5 anda~

weenween said... [Reply]

cantik la lukisan tu..cantik kan subjektif.. hahaha..lukis tuk saye 1..hahaha..

eh.saya tag korang kat sini..
http://bintang2aween.blogspot.com/2011/04/segmen-blog-review-pak-cek-biola.html

Ceiler Mun said... [Reply]

walawehhh..comey ape..saya ni lagi la tangan bangku..xpndai melukis semua bagai ni..hahhhaha!!~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...