Terima Kasih Awak

eerrr...

Monday, April 25, 2011

saya ada PERUT...

hallu!! hallu!! ape mcm tajuk entry kali ni......ade masyyyyuuuukkkkkk x?? wah...hepi2 (hahaha...x psl2 plak kan), meh nyanyi dulu jap, kite amek m00d ok!! sy ade perut, perut sy besar, kalo bukn besar bukan perut sy.... (betul ke aku nyanyi ni??) eleh, aku taw dlm hati korg mst ckp "igt die sorg ade perut ke?" (aku dengarlah, hehe).. sebenrnye aku wat tajuk ni sbb nak cerite psl perut ku di mana SEBUAH PERUT yang mempunyai tangki yg kecil.....hua hua hua..(faham x??) nak dijadikan ceritenye, apbila tiba waktu nak keluar mkn nan kwn2, sebelum smpai kedai lg kiteorg da ade menu sndr...aku p0n same la kan x nak kalah, mesti ade menu ape yg aku nk mkn, tp yg menjadi masalahnye menu pilihan aku ni selalu nye OVER!!! hahaha... sbb ape tau over, sbb NAFSU makan aku ni x setanding dgn tangki perut aku yg agk kecik ni(tp aku ni gemok tau,TANGKI JE KECIK haiya)....hehehe meh, tgok ape yg terbayAng dlm fikiran aku sebelum mkn... ape macam, ce tengok nafsu mkn aq sebelum makan...hebat x??hehehe oleh kerana nafsu mkn aku yg sgt besar ni kan, aku selalu kene mrh nan family n kawan2...sob3x.... ok, kite citer bile mknn da smpi depn mate plak.... bile da smpi, ape lg kite sume mkn la kan...hehehe.. MAKAN...MAKAN...MAKAN...MAKAN...DAN MAKAN....sampila satu thp dimane kawan2 aku perasan tahap kelajuan aku da semakin berkurangan....ape tandanya tu??? hahaha...itu maksudnya yg aku ni da kenyang....muahahaha (masalahnye nasi dalam pinggan tu x sampai separuh p0n lg)...selalu kene tegur, da la mkn paling lambat, tp x habis plak tu....hehehe kalo kuar mkn nan family plak, mak aku siap pesan kat pelayan bg memastikan mknn aku akn sampai dulu sbb x nak aku mkn paling lewat, (tp mknn smpai awl p0n, aku tetp mnjadi org terakhir) hua hua hua.... ce tengok air yg besau tu, korang igt habis ke aku minum....(eh, mestila habis...) sebenonye, aku ni memg cm ni, jenis org yg bila makan cepat kenyang tp x sampai sejam kdg2 da rase lapar semula....huhu..itulah aku, kurniaan yg diberikan tuhan...tp ape yg syoknye, aku ni x kesah bile waktu aku nak mkn aku akn makan...kalau kat umah aku stay up mlm kan, pkul 2 pg tu kalau ade nasi+lauk sedap kat dapur, aku tetap akn telan..hehehe sampai sini ajela aku nk citerkan kat anda semua....hope, enjoy!!! p/s:jgn makan ikut nafsu ye kwn2....hehehe

21 Orang berkata:

iwan_dextrous said... [Reply]

seronok dia..hihih

Dextrous cyber life

NadiRah said... [Reply]

saya pon ada perut!!! hak3..
sedapnya~ T_T

kAmi dAn mEreKa said... [Reply]

iwan : ape yg seronok meh?? mkn kene tggl p0n seronk ke???hihihi

kAmi dAn mEreKa said... [Reply]

nadirah : perut awak tangki besar ke kecik??? hehehe...

memg sedap kalau dpt mkn semua kan kan...heheheh

Unknown said... [Reply]

makanan yang lazat 2 membuatkan aku lapar..

xpa kejap lagi aku p makan meggi..

ayak besar dow..ble habis ker..
kle xdpt habis transfer gna infrared..hihihi..

kAmi dAn mEreKa said... [Reply]

rahmad : lapaq ye?? besela kan skang waktu dinner...hihi

tp x sy0k ler mkn meggi, cri la nasi..

eh, air besaq tu sedap w00...mesti habes punye la (ayt sedpkan ati je) hihi

hamizah afifah said... [Reply]

eh...air tu bak cikit...hahaha..
sy pun ade perott...ngeee

Anonymous said... [Reply]

hai umi knl kite x???ce teka?hahahaha..mis red..

kAmi dAn mEreKa said... [Reply]

cik rama-rama : nak ar tu ker??
nah!! amek la....free jep kite bg.. hihi

kAmi dAn mEreKa said... [Reply]

anonymous :
hye kamu, umi kenal sgt kamu tuh...;p
mis red........hahaa

Cik Cempaka said... [Reply]

badan tak naik2 syok la makan...dulu kite pun camtu...tapi dah tua2 ni, hehe...

kAmi dAn mEreKa said... [Reply]

cik cempaka : haisyh...mane ade badan x nek,,, mesti nek punye la..tp sbb kite ni ade mase x de selera mkn... tu yg pakai hentam ke0mo je...hehe

Anonymous said... [Reply]

ala,cm mne knl kite...x best r...x secret dh..hurmmm...

Mohd Hazwan said... [Reply]

saya ada perut jugak..
walaupun kecik je tapi boleh isi banyak-banyak makanan
sebab ada 4 ruang hehehe

Izyan Masri said... [Reply]

KALAU AIR BESAR TU,SEKALI TEGUK JE YAN HABIS XD

kAmi dAn mEreKa said... [Reply]

hazwan : mcm mane boleh ade 4 ruang tu?? hebat la....boleh la share, nk jugak ade 4 ruang ni....

kAmi dAn mEreKa said... [Reply]

izyan : wah, yan ni hebat la....hihi..x rugi nih bw yan keluar jln2...

DiyanaMukhtar said... [Reply]

perut aku beso, so le masuk banyak.. hahaha

kAmi dAn mEreKa said... [Reply]

diyana : beso tang mane tu perut kau....meh aq tgok sikit....haha

PinKy MoMMa said... [Reply]

perot beso itu seksiiii hihi..
air itu terliur kot dik..aihh
rasa nak minum malam2 ni..mana nak cekau nih..

Unknown said... [Reply]

woahhhh oke la tuh . . mkn2 . . jgn ta mkn . . heheee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...