Terima Kasih Awak

eerrr...

Sunday, April 10, 2011

Dinner unit kebudayaan

date: 8/4/2011
hye.. hye.. hye..
haritu ( 8/4) de dinner lagi.. kali ni under unit kebudayaan @ citra daksina.. first time unit kebudayaan buat dinner ni.. n tema die klasik n traditional.. n of coz la kan mostly sume pakai baju traditional.. n aku pakai baju ala- ala saloma you~~ even rambut x jadi macam saloma,, ramai cakap aku macam saloma.. sebab baju aku macam fesyen saloma dulu-dulu.. choy! gambar ni aku malas nak edit.. lambat sebab megapixel die besar..
ok.. kalau korang tengok hanya aku dengan mimi je yang de kn? aku dengan mimi ni penari under UTM,, masa festkum dulu kitorang menari boria.. nak masuk tarian da full.. aishh... tp xde la kitorang menari boria je.. kitorang menari tarian zapin tu sume jugak laa kalau ade event pape kat utm ni.. n yang paling aku suka,, after menari je,, mesti dapat bayaran.. hahaha kira ade income lebih la ni.. part tu yang aku suka..
thanks to A'ah sebab buat rambut aku.. nak buat rambut Amy Winehouse tapi xjadi coz rambut aku nipis,, x bole buat tinggi-tinggi.. :(
thanks to kak As sebab tolong makeup kan kitorang.. ni makeup pengantin ni tau.. haha kak as ni sebenarnye mak andam tau.. sape2 yang nak kawin tu,, boleh laa mintak tolong dia.. dia baru je buat blog pasal pelamin tu suma.. tp lupa pulak link dia ape.. hehe
aku jadi bridesmaid aimi.. haha
with aimi
bilik sindiket 4???
aku tinggi dari mimi.. caya x??
A'ah buatkan rambut mimi jugak.. cantik kan rambut mimi??
wajib bergambar kat toilet sorang-sorang.. haha
ade macam saloma x??
aimi dengan kain kembang-kembang.. ini fesyen do-it-yourself..
with elina n aimi..
aizat pun ikot sekali.. itu BF mimie tau.. BF aku xmahu ikot sekali.. nak tau reason?? hangpa pi tanya dia sendiri noxx.. haha
uishh Saloma x aku??
epul saje nak menyibuk..
im with reen.. first time aku nampak reen pakai baju melayu.. OMy.. OMy..
haha.. cantik kan dia?
bridesmaid lagi??
dengan pesot yang vogue giteww~~
mimie dengan reen lagi..
ini baby.. dia ade scandal dengan remy.. bila laa korang nak couple?? hahaha
we all not single yaw
lagi lagi bridesmaid??
ok.. gambar lepas ni hanya syok sendiri kitorang ea.. sape-sape yang muak tu,, tak payah laa tengok ea.. nanti korang muntah pulak kat laptop korang yang mahal tu.. hahahaha *kidding... tempat wajib after balik dari dinner mesti laa depan lift yang ade cermin besar tahap gajah n area bilik kitorang.. *peace!
first,, mesti la amik gambar full dulu..
pastu buat muka ala-ala cute.. cute kan kitorang?? hahaha
pastu muka rock n cool bebeh!
buat-buat terkejut pulak...
huh? muka cute lagi? penampar boleh??
haa!!! laa ni baru muka sebenar..
area photoshoot wajib: dinding putih bersinar-sinar n lantai kelabu buruk.. hahahaa
ni bilik aku.. boleh laa korang datang melawat aku ea.. nak datang kena laa bawak makanan lebih tau n reminder,, NO PETS ALLOWED.. kucing kat blok aku ni pun tau dorang xboleh masuk bilik aku tau.. hahahaha
k see ya you guys!! muntah x tengok gambar yang belambak ni?? :p
lastly.. gambar wajib: mesti laa diri aku sendiri!

9 Orang berkata:

H.A.N.I.S said... [Reply]

waaahhh cantik nyer baju kamu.... merah gituuu~~~ :))

Izyan Masri said... [Reply]

HAMBOII,CANTIK2 NI.JELES T_T

kAmi dAn mEreKa said... [Reply]

hanis : thankx yaw.. merah makngah you~!! haha

izyan: TQ2.. :)

Imran nyambek said... [Reply]

hai awak.hihi

Rina AVAIL a.k.a cik betty said... [Reply]

comel adik² semua nih..makanan dinner lebey nape x anta kat umah akak? dekat je tu ha..

kAmi dAn mEreKa said... [Reply]

imran : hye awak, hoho =)

kAmi dAn mEreKa said... [Reply]

cik betty : rumah akak kat mane? meh kitaorang datang ramai2 makan kat sane, hehe =)

PinKy MoMMa said... [Reply]

kicik2 dh pndai melaram nihhh...
gorjes okeh kamu2 smua..sis nak vote yg baju merah boleh x? hihi

kAmi dAn mEreKa said... [Reply]

sis pinky : boleh sangat2 kak. yg baju merah tu memang kuat melaram.

*tapi, jgn puji baju merah tu lebih2 kak. kalau dia tau, abes la. haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...