Terima Kasih Awak

eerrr...

Saturday, April 16, 2011

mahu kurus?

hye semua~!!
mostly perempuan sangat obses nak kurus kan? kan? tipu la kalau sape cakap x nak kurus macam model..
aku sekarang ni memang sangat obses nak kurus ok.. ingat lagi dulu time matrix aku rase aku da kurus da.. sebab dulu aku aktif squash,, masuk KAKOM la kata kan.. haha.. memang kena pulun dengan coach semua laa.. time tu berat aku dalam 58kg kot.. time tu aku muat kot pakai seluar size M.. bangga siot.. sekarang nak masuk kat peha pun da xboleh.. aishh..
ni time kat matrix.. seluar ni da xmuat kot sekarang.. aishh.....
pastu after je abis matrix,, badan aku naik macam kene pam tayar.. dup dup dup! masa first year berat aku naik sampai 69kg.. bapak gila berat aku.. yela happy bercinta la kata kan.. pastu bf aku bising da lemak terkeluar la.. lagi2 lepas makan memang die kutuk aku habis2 laaa.. da banyak tayar kat perut da tu.. aku buat dunno je laa.. malas nak diet..
gemuk gila time ni.. adushh..
then aku masuk menari kat utm ni.. de sekali tu nak pakai costume corset tapi x muat!! geram siot.. time tu aku rasa aku memang sangat gemok.. da la semua yang masuk menari badan solid2,, aku je yang gemok.. terasa siot.. pastu aku try laa diet atkins yang makan kurang carbohydrate.. ade la dalam 3-4 bulan berat aku turun sampai 63 kg.. pastu stop kejap naik sampai 65 kg.. waaa ini x boleh jadi ni...
laa ni,, aku tengah diet x makan nasi n makanan yang tinggi carbo.. hari2 makan mee hoon je tapi aku tetap xmuak2 makan tu semua.. hahaha tapi McD aku makan.. memang laa x kurus.. da 4 bulan aku xmakan nasi wooo.. tapi minggu lepas aku termakan juga hari2... sebab xkurus2 jugak.. current weight aku rahsia!! hahaha tunggu berat aku turun sampai 50 kg baru aku bagitahu..
sekarang ni aku da start diet balik da.. now,, say no to nasi!! n welcome back mee hoon.. kau laa raja no. 2 di hati ku~~ ok pastu aku minum green fit pulak! nak bagi lagi cepat lemak ni buang.. n lastly i go to gym!!! hoo yeah!! aku baru je daftar kat gym kat danga bay tu.. CLARK HATCH... sekarang ni dia ade promotion for students... meh laa datang reramai.. soo complete ntuk aku kurus!! hahaha ni kalau x kurus jugak ni,, xtau laa... ok! my aims for now is 5OKG!!! say bye2 to fat.. i hate u ok! u are my enemies... hahaha!!
i love u mee hoon!!!
benda yang buat aku sakit perut pagi2...
jom laa join.. memang sangat berbaloi tau.. dari bayar beruk-band,, baik datang sini.. ciap die provide wifi lagi tau..
selalu nya clark hatch ni setahun dalam RM1000 lebih.. orang yang da keje or orang kaya je yang jadi member selalunya.. laa ni aku memang sangat sayang kat clark hatch sebab de promotion for students.. soo lepas ni memang aku pegi hari2 laaa.. yang paling best,, die ada sauna n steam room! best woo!! memang lemak terbakar laa.. kite bako! kite bako! tapi hanya untuk student yang umur 16-22 tahun je laa.. sapa2 yang 23 tahun tu,, sorry for u guys laa.. hangpa memang da tua laa.. hahaha
ok nak cerita sikit.. "sapa yang pernah lalu danga bay angkat tangan macam saya,," usop wheelchar bercakap.. kalau korang lalu clark hatch ni die ade 4 floor.. ground floor tu tempat reception.. secong floor treadmill, angkat weight, and changing room,, third floor ade treadmill n angkat berat tu semua.. n last floor studio menari.. sape2 yang suka menari,, boleh laa datang kelas dia.. sangat best!! memang korang rasa xnak balik laa.. sebab semua alat ade dekat situ..
ni dalam toilet die.. straight tu tempat sauna.. sangat bersih sampai aku x pakai selipar dalam ni.. padahal dalam toilet tuu.. haha
ni aku pegi time last year.. tu treadmill.. ciap 1 treadmill tu ade tv.. style x? time ni aku memang sangat gemok.. sekarang pun gemok jugak..
ok aku yang gemok lagi.. hahaha

5 Orang berkata:

awEEN said... [Reply]

weee...comey je saye tgk..xmcm gumuk pon..alahai..akak xleh g la dik non gym tu..dah terlebih-lebih dah haaa umonye..hehehee....

PinKy MoMMa said... [Reply]

mana ada gemuk?
kurus sangat x cantik okeh ahahaha (ayat jeles sbb nak kurus mcm erra fzira x dpt lg ni) ;)

kAmi dAn mEreKa said... [Reply]

aween: haha gemok laa.. cume gambar tu je yang tipu konon nampka kurus.. da lebih 22 tahun la ni ea?? hehe

pinky momma: gemuk tau.. jangan percaya dekat gambar.. nak badan macam rozita che wan.. mantap.. hehehe

awEEN said... [Reply]

eh.eh..silap..bkn akak la..saye kecit lg..xckop umo nak join..bru 15tahun kak hahaha..sile percaye

kAmi dAn mEreKa said... [Reply]

aween : dan2 la baru 15 years old kan, keh keh

meh ic, kami nak cek, hehe =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...