Terima Kasih Awak

eerrr...

Friday, April 1, 2011

happy birthday asyriq, si budak hensem

besok 2/4/2011 birthday Aysriq Fikri yg ke 5 bulan.. da besar daa budak hensem ni.. makin besar,, makin ngada2 da.. hobi die sekarang ni suka jerit 1 rumah.. kuat gila pulak tu sampai aku kat tingkat bawah pun boleh dengar die jerit... kitorang panggil budak kecik ni putera raja sebab atuk die layan die macam putera raja. pegi mane2 je mesti belikan barang ntuk budak kecik ni,, bukan untuk anak2 die.. huhu pastu xleh kene panas dengan hujan LANGSUNG.. nanti atuk die marah,, takut kene demam.. aishh..... time minum susu, xboleh orang panggil nama die,, nanti die marah,, xleh concentrate minum susu.. hahaha tapi aku lagi laa suka kacau die.. time minum susu je, mesti aku panggil nama die kuat2.. nanti die bising laa n mama die marah aku suruh diam.. ngade2 punya budak.. hahaha

pastu masa birthday die yang ke 3 bulan, mak aku sanggup belikan die kek baskin robin semata2.. kalau birthday anak die,, jangan harap laa.. huhu biasa laa, cucu sulung... haha tapi sekarang dia da makin hemsem daa.. serious! ramai orang cakap die sangat comel n hensem.. hahaha tengok laa aunty die sape.. die ikut aku laa kot.. ( aku memang perasan ok)..

hensem kn? macam aunty die.. and rambut asyriq xbole blah,, rambut spike noxx.. kecik2 da pandai bergaya n posing.. da besar,, xtau laaa jadi pe.. hahaha
aysriq dengan mama die.. same kan muka diorang..
rambut da kena potong da.. tapi rambut spike tetap de beb! ade style lah!
si budak hensem
mama asyriq suruh asyriq lipat baju sendiri.. hahaha.. kena buli dengan mama n aunty die.. padan muka hang.. hari2 kena buli dengan aku nanti.. haha
im with budak hensem.. dia ni memang pantang nampak camera.. posing bukan main lagi,, kalah aunty die..
k bubye! rindu gila dengan budak kecik ni.. xsabar nak balik rumah,, nak buli budak ni lagi.. hahaha
peace yoo~!! balek kelas je teros snap2 pic.. saje nak tunjuk shawl baru.. haha ala murah je,, beli kat pesta convo utm.. :)

4 Orang berkata:

Izwanie Azieda said... [Reply]

done follow u syg :) wish happy besday kat bdk kecik tu. :)

suria lekatlekit said... [Reply]

wah.. blh tahan keletah anak buah ekk.. tak boleh panggil masa minum susu.. kekekekeke. hepi besday baby ensem

Hanisah said... [Reply]

cutenye ! happy bday ya.
:)

kAmi dAn mEreKa said... [Reply]

haha tau xpe.. perangai da macam putera raja da..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...