Terima Kasih Awak

eerrr...

Friday, April 8, 2011

ape perlu buat bile bola di tangan?

assalamualaikum. kite baling je la kat siapa-siapa yg kite berkenan. kan? banyak la kau. tampor kang. weh, bola kat sini, bola yg betul-betul bola la. b.o.l.a. ha, korang jangan nak fikir benda lain pulak. memang kena seligi nanti. *tak tau ape tu seligi? pergi tanya kawan-kawan korang. bola tangan omputeh cakap handball. orang malaysia cakap bola baling. aku je yg cakap bola tangan. kire kalau rujuk kamus hidup aku yg hebat ni, hand kan tangan. ball kan bola. so, bola tangan la kan? kan? kan? aku pendek kan cerita aje la ye. sabtu lepas ade game 4 penjuru. perlawanan antara SUKMA JOHOR, MSSJ JOHOR, SUKMA MELAKA dan UTM. senang cerita kitaorang dapat no 3 je. ok la tu dari tak dapat ape-ape kan. penat weh men lari-lari pass bola tu. semput dek non!! lame kot aku tak lari sekuat tu. aku dah rasa aku lah orang penting dalam pasukan. padahal men 2,3 minit je. keh keh nah, aku bagi korang tengok free je aksi seksi lincah budak-budak ni.
aku suka giler pic ni weh. camne ntah kak diba tu boleh dive macam ni skali. tabik springg la!!
kesian maisarah. da lah kecik, kena tolak free macam tu je. hehe
our bola tangan team. keh keh
p/s : all the pictures credit to nisha punyer pakwe. =)

4 Orang berkata:

awEEN said... [Reply]

bola tangan ni dalam kate lain bola baling kan..saye memang xreti la nak main bola baling.kalau bola jaring gan bola tampar tu bleh la lg..hehehe...neway, sronok tgk korg bersukan mcm ni sbb saye dah lame sgt tak bersukan...huhu...

kAmi dAn mEreKa said... [Reply]

ekceli, kite pon bru g dlm handball ni,
saje cube benda baru,
my passion is netball!
keh keh, =)

awEEN said... [Reply]

hehe..same la kite..lg suke men netball..walopon xbape reti sgt nk jugak ckp suke netball hehehe..nnti nk main jgn lupe ajak saye ye...

kAmi dAn mEreKa said... [Reply]

boleh2, jom lah, leh kite wat team, haha =)
seronok plak,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...